Zarządzasz budynkiem pod wynajem powierzchni biurowca lub jesteś jego właścicielem, a Twoi najemcy narzekają, że w biurze ciągle jest brudno? Pani sprzątająca biuro, już od jakiegoś czasu nie pojawia się w pracy, bo choruje lub sprząta niedokładnie? To znak, że potrzebujesz ekipy, która wie, co oznacza profesjonalne sprzątanie biura.
Zabrudzone biurka, zlew pełen brudnych naczyń (często też zlew w brązowym kolorze, choć był oryginalnie biały), czy piętrzące się odpady w koszach, to niestety częsty widok w wielu obiektach firmowych. Na próżno szukać winnych, gdyż w czasie 8 godzin pracy każdy z nas ma wiele obowiązków oraz hierarchię ich realizacji, co za tym idzie mycie naczyń czy sprzątanie łazienek nie powinno być naszym priorytetem. Wiąże się to jednak nie tylko z brakiem komfortu pracowników, ale również rodzi ryzyko zarażenia wieloma chorobami. W obecnej sytuacji pandemii jest to więc dość niebezpieczne. Dlatego dbałość o higienę i porządek w biurze, bardziej niż kiedykolwiek, ma wpływ na to jak wygląda praca w biurze. Wielu pracowników wybiera wtedy pracę zdalną, aby uniknąć zbędnego kontaktu ze współpracownikami, jednak odpowiednie standardy czystości, dezynfekcja oraz porządek z pewnością przekonałby ich do spojrzenia na swoje miejsce pracy w innym świetle.
Sprzątanie biura w określonych standardach
Właściciele firm muszą mieć na uwadze nie tylko prestiżową siedzibę, która zrobi wrażenie na pracownikach i klientach, ale również warunki utrzymania tej przestrzeni w czystości! To kluczowe, aby w dłuższej perspektywie cieszyć się satysfakcją pracy w danym miejscu. Nowe pokolenie pracowników na rynku podkreśla, jak ważna jest przestrzeń, w której spędzają kilka godzin, a więc ich oczekiwania rosną z roku na rok. Czystość jest więc pewnym minimum, które bez dwóch zdań robi różnicę. Ważne jest więc, aby wyznaczyć odpowiednie standardy czystości i zatrudnić kogoś, kto będzie dbał o ich przestrzeganie.
Z kim podpisać umowę?
Sprzątanie firm wymaga nie tylko konkretnych standardów czystości, ale również regularności. Nikt z nas nie lubi, kiedy pracownicy nie pojawiają się w pracy, ale problemy zdrowotne, czy sytuacje prywatne czasami występują w życiu każdego z nas. Warto jest więc mieć na uwadze, że osoba, która zajmuje się czystością, musi mieć odpowiednio zaplanowane zastępstwo, jednak to wiąże się z pewnymi dodatkowymi kosztami. Jak więc ich uniknąć? Przede wszystkim wybierając solidną firmę, która gwarantuje wykonanie usługi i ma zastępowalny personel!
CzystaSprawa24.pl zadba o Twoje biuro
Nasza firma działa w systemie ekipowym, a więc nasze zespoły (czyli dwie do pięciu osób) zawsze pojawią się w ustalonym terminie i wykonają usługę sprzątania w odpowiednio ustalonym czasie. Choroby i niedyspozycja pracowników przestaną być Twoim zmartwieniem. Posiadamy własny sprzęt: odkurzacz, szmatki, mopy, odkurzacz piorący oraz najlepszą chemię na rynku do mycia i konserwacji mebli, odkamieniania, nabłyszczania i odtłuszczania oraz wiele więcej.
W ramach obsługi możemy uzupełnić dozowniki na środki higieniczne, jak mydło, płyn do dezynfekcji czy papier toaletowy. Nasza ekipa sprzątająca z Bydgoszczy i innych miast, obiekty biurowe już po godzinach pracy, a więc Twoi pracownicy nie doświadczą żadnego dyskomfortu. Po pierwszym sprzątaniu dokładnie omawiamy jakie elementy wymagają szczególnej uwagi i co możemy zrobić dodatkowo lub w ramach obsługi. Możemy również przygotować umowę abonamentową na stałą obsługę z wyznaczoną częstotliwością wizyt w biurze na miesiąc. Jeżeli specyfika Twojego obiektu, biura, kancelarii, gabinetu itp. wymaga obecności personelu przez całe 8 godzin codziennie również możemy zapewnić taki zastępowalny personel do takiej obsługi.
Jak umówić się na sprzątanie?
Zadzwoń i umów się na pierwsze sprzątanie lub wypełnij formularz na stronie, w ten sposób uzyskasz wstępną wycenę i potencjalny termin wykonania usługi. Po Twojej akceptacji ekipa sprzątająca z Torunia, Bydgoszczy, Kielc czy innego miasta skontaktuje się z Tobą na dzień przed wykonaniem ustalonym terminie, aby potwierdzić przyjazd. Jeśli będziesz usatysfakcjonowany poziomem naszej usługi, przedstawimy ci naszą ofertę abonamentową.
Nasze ekipy sprzątające zadbają o:
– odkurzenie i umycie podłóg,
– wyniesienie śmieci,
– umycie okien,
– wytarcie kurzu ze wszystkich powierzchni,
– umycie stref sanitarnych (łazienek, toalet),
– umycie naczyń oraz sprzątnięcie stołów i blatów w salach konferencyjnych.
Wszystko to w szybkim tempie i pod okiem koordynatora – w czasie, który najbardziej Ci odpowiada.
Czyszczenie tapicerek i wykładzin
Jeśli w Twoim biurze znajdują się meble tapicerowane jak fotele, kanapy czy pufy, zdecydowanie rekomendujemy naszą usługę prania tapicerek. Nasza ekipa jest wyposażona w specjalistyczny odkurzacz piorący, który w połączeniu ze specjalnym detergentem do prania sprawi, że meble w Twoim biurze odzyskają dawny blask! Możemy również wyprać wykładziny oraz dywany znajdujące się w biurach. Sprzątamy kompleksowo!
Kiedy myć okna w biurze?
Mycie okien z pewnością nie jest najczęstszą potrzebą, ale w zależności od tego, gdzie znajduje się nasze biuro, musimy o tym pamiętać kilka razy do roku. Niektórzy nasi klienci w przeszklonych siedzibach, ze szklanymi elementami wnętrz potrzebują takiej usługi bardzo często. Dlatego mycie okien wraz z ramami okiennymi możemy wykonywać kilka razy do roku jako usługa dodatkowa bez konieczności umieszczania jej w stałym abonamencie albo już wliczyć w stałą obsługę w zależności od potrzeb. Nasza koordynatorka wyceni również na miejscu dodatkowe mycie okien i przeszkleń i podczas sprzątania abonamentowego wykona wraz z ekipą dodatkowe mycie okien lub umówi się na dodatkowy termin na realizację mycia okien.